تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس پیکان حریف غیر منتظره برای نکونام ویدیو گل مسی به آتلانتایونایتد(۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ...
سرخط خبرها

گل‌گهر از جذب گل محمدی ناامید نیست

  • کد خبر: ۱۶۲۷۳۹
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
گل‌گهر از جذب گل محمدی ناامید نیست
باشگاه سیرجانی از جذب یحیی گل محمدی ناامید نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه گل گهر سیرجان بعد از جدایی امیر قلعه نویی به دنبال استخدام محمد ربیعی بود، اما او به باشگاهش مس رفسنجان متعهد ماند. از این رو مدیران گل گهر مجبور شدند به سعید الهویی اعتماد کنند که البته نقش امیر قلعه نویی در این زمینه تاثیرگذار بود. اما نتایج ضعیف سعید الهویی با گل گهر باعث شده که مدیران این باشگاه از حالا به فکر استخدام یک مری خوب برای فصل بعد باشند.

گزینه اول آن‌ها یحیی گل محمدی بود که با خبر شدیم پاسخ یحیی به آن‌ها منفی بوده است. در واقع یحیی بعد از اینکه تیمش به صدر جدول برگشت تصمیم گرفت پیشنهاد گل گهر را رد کند. هر چند مدیران این باشگاه سیرجانی امیدوارند پرسپولیس قهرمان لیگ نشود و یحیی از این تیم جدا شده و به پیشنهاد آن‌ها پاسخ مثبت دهد.

جالب اینکه سخت‌ترین حریف باقی مانده پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی تیم گل گهر سیرجان است که اگر سلامت از این بازی عبور نکند خیلی از معادلات برای فصل آینده برهم خواهد ریخت. سیرجانی‌ها اگر به هر دلیل نتوانند یحیی را استخدام کنند آن وقت به سراغ گزینه‌های خارجی خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->